![]() |
forrás:metatraderassistant.hu |
Így került sor hát a T-home- ra, amiről sok jót nem hallani. Folyton gond van velük, a szolgáltatásukkal, ráadásul a tv, egy külön dobozról kapcsolható, külön távirányítóval, amit folyton keresni kell a tv távirányító mellett. A net lassú, sokszor 10 percig tölt a tv doboz áramtalanítás után.
Nézzünk egy konkrét esetet, ami egy budapesti fiúval történt meg. Költözés miatt, lemondták náluk a szolgáltatást, és beköttették az új helyre. Ez egy alap eljárás. Még is az ügyintéző ígérete ellenére, semmi se volt rendben. Pár hét múlva derült csak ki, hogy még se mondták fel az előző szerződést, és hogy szintén írásban kell eljuttatni egy levelet erről hozzájuk. Akkor vajon a telefon másik végén, mért mondták, hogy minden rendben van, és hogy használhatják az új szolgáltatást?
Két hónap múlva se érkezett számla, se szerződés. Miután egy nap szó nélkül kikapcsolják a tv-jét az embernek. Miután felhívják őket, kiderül, hogy a másik szolgáltatás két hónapig még számolódott, párhuzamosan az újjal. Továbbá, hogy 30.000Ft-os tartozást mutat a gép. Az ügyintézőjük még volt szíves azt mondani, hogy ez az ügyfél hibája, mért nem hívta fel őket, hogy mikor kap szerződést és számlát. Mint kiderült a számlákat a régi címre küldték. Ami egyértelmű kellett volna legyen egy értelmes dolgozónak az az, hogy ha költözést jelent valaki, és bekötik a szolgáltatást egy új helyre, akkor valószínűleg a régi címre küldött levelek nem túl célszerűek. Ennek ellenére, ki kell fizetni mindent, ami van. Gratulálunk nekik a remek ügyintézésért, az értelmes kollégákért, akikre a jelek szerint, már nem figyelnek annyira. Egy rögzített felvételen kimondani egy olyat, hogy " ez az Ön hibája, mért nem keresett fel minket' elég rosszt fényt vet az image-ra és a vállalat arculatára is. A több hetes ügyintézés, tv nélkül, amit persze addig is fizetni kell, az garantált. Gondolja meg mindenki.
Vagy nézzük a UPC-t? Nos, a szolgáltatásuk remek, sosincs gond vele. Gyors, mindig elérhető, és a tájékoztatásuk is remek. Emailben is kaphatsz értesítést számla érkezéséről. Interneten keresztül kényelmesen fizethető a szolgáltatásuk. Az egyetlen gond velük, hogy a pontokon, ahol az ügyeket intézzük, olyan sorban állás van, ami mindenkinek elveszi a kedvét az egész cégtől. Gondoljunk csak a Blaha Lujza téri ügyfélszolgálatukra! Mikor belépsz az ajtón, jó ha álló helyet találsz magadnak. Van úgy, hogy három órát tölt ott az ember. Persze itt is előfordul, hogy a szolgáltatók hibájából. Úgy látszik, ez már mindenhol előfordulhat, hogy folyton elnéznek valamit, és annak ellenére, hogy sok pénzt fizetünk, de még is sorban kell állni, és magyarázkodni az ügyintézőknek, hogy mit rontottak el. Viszont, amikor felmondod a szerződést, még emailben megkérdik tőled, hogy elégedett voltál e velük, és hogy szerinted mit javítsanak még. Ez azért valami kapcsolatra utal, felénk végre. Kérdés, hogy megfogadják e?
Nos, ennyi most az internet szolgáltatás. Ha a három közül rangsorolni kell, DIGI-UPC a T-home pedig a sor végén. Gondold meg azért, mit választasz. De mindig tedd el a papírokat, és jegyezd fel a telefonbeszélgetés időpontját, mindent, amit csak lehet. Szükséged lesz rá, a bizonyítási eljárások során.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése